Polityka zwrotów
1. Procedura zwrotu
W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. Konsument zobowiązany jest zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Termin zostanie zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed jego upływem.
Zwrotu towaru należy dokonać na adres:
E-SERWIS Sp. z o.o.
ul. Bożydara 7
61-607 Poznań
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sprzedawca wyraźnie zgodził się je pokryć lub poinformował Konsumenta o braku takich kosztów.
2. Zwrot płatności
Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich płatności otrzymanych od Konsumenta, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany standardowy sposób), nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany w taki sam sposób, jaki został użyty przez Konsumenta przy płatności, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inną formę. Konsument nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z tą formą zwrotu.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia dowodu jej odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. Odpowiedzialność Konsumenta
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
4. Kontakt w sprawie zwrotów
W razie pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów prosimy o kontakt:
-
e-mail: sklep@e-serwis.pl
-
telefon: 61 843 93 04 / 519 533 599